poniedziałek, 4 marca 2013

JAJECZNICA PO MEKSYKAŃSKU



Dzisiejsze śniadanie. Z przepisu Nigelli Lawson (Nigella Express) z moimi niewielkimi zmianami.

Składniki:

2 tortille (zamieniłam je na miseczkę nachosów serowych)
2 łyżki oleju (użyłam masła klarowanego)
1 pomidor
1 dymka
1 małe zielone chili (użyłam czerwonej papryczki)
4 jajka
1/4 łyżeczki soli

Wykonanie:

Na rozgrzanej patelni rozpuścić klarowane masło i wrzucić dymkę. Po chwili wrzucić obranego i drobno pokrojonego pomidora oraz drobno pokrojoną papryczkę. Podsmażać około 2 minuty, po czym wlać rozbełtane jajka i posolić. Kiedy jajka zaczną się ścinać lekko wymieszać. Niedługo potem zdjąć z ognia. Ja niestety lubię mocno ścięte jajka, więc smażyłam trochę dłużej.



1 komentarz:

  1. Chętnie bym to uczyniła, ale niestety nie mam konta na facebooku.
    Pozdrawiam również

    OdpowiedzUsuń