wtorek, 13 marca 2012

WIOSENNA MARCHEWKA


Zewsząd słyszę wieści, że wiosna jest tuż, tuż. Mówią, że przyjdzie dziś, jutro, może pojutrze. Jestem już rozczarowana i zmęczona tym czekaniem. Ja, póki co, nigdzie jej nie czuję, jest mi zimno :( Wczorajsze wyjście w lżejszej kurtce skończyło się szybkim powrotem do tej zimowej i lekkim katarem.
Na pocieszenie przygotowałam sobie młodą marchewkę, jakże słoneczną i radosną, a jednocześnie bardzo smaczną. To bardziej pomysł niż przepis, ale polecam do wypróbowania.

Składniki:

300g młodej marchewki (użyłam mrożonej)
1 łyżka masła (najlepiej klarowanego)
sól selerowa
szczypiorek

Wykonanie:

Marchewkę gotować przez krótki czas, uważać, aby nie rozgotować, musi być jędrna. Ostudzić. Masło roztopić na patelni wrzucić marchewkę posolić do smaku i chwilę smażyć. Przełożyć na talerz i posypać posiekanym szczypiorkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz